Att dra det för långt.

Nu är ledigheten påbörjad och den avslutades med några av kollegorna på Condis för en sallad i solen. Ljuvligt var vad det var och jag kom hem och kände mig glad.
Skulle ta bort det gamla nagellacket och måla på nytt då jag såg den gröna flaska stå där och vänta på mig. Ett lack jag köpte för att jag tyckte färgen var kul men ett sådant man vet att man egentligen aldrig kommer att använda. Men där och då kände jag att varför inte?

Och det var så det började. Men det slutade inte så. Och nu sitter jag här och tänker så smått för mig själv att jaha, vad fick jag ut av det här nu då?


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Najs! Du ser ut som en badnymf, en snygg sådan.

2011-06-30 @ 21:01:43
Postat av: Sanna svarar Mikaela

Hehe, en badnymf är precis vad jag vill vara!

2011-06-30 @ 21:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0