Varför jag älskar honom.

Eken och jag gått från att vara i från varandra väldigt mycket till att ha haft konstant umgänge en stund nu. Detta sätter sina spår och vi har väl hanterat det mindre bra kan man väl säga. Igår var det mycket spydiga kommentarer och hatiska tankar, samt att vi liksom gick och hånlog mot varandra hela tiden.
Men så hittar jag honom i soffan så här idag och då kommer jag på varför jag älskar honom. Han är en handlingskraftig kille. Multitaskar och sånt. Det är fint tycker jag.



Eken har även sagt till mig att jag inte får ta kort på honom när han är naken. Detta skulle vara lättare att hålla sig till om han klädde på sig oftare än enbart vid nödfall.


Kommentarer
Postat av: Storebror

Multitasken syns genom kallingarna, btw:-) Fränt!

2011-07-03 @ 22:49:30
Postat av: Sanna svarar Storebror.

Hehehe, ja den får sin dagliga dos strålning där.

2011-07-04 @ 14:16:32
Postat av: Fredrik

Jag vill att den skall mutera..

2011-07-04 @ 19:30:05
Postat av: Storebror Björn

Coolt. Men kan den verkligen bli större än så där? Det är ju snart visumtvång på den (nu var jag väl snäll? Har fortfarande lite dåligt samvete för FP) Sorry!!!

2011-07-04 @ 21:41:56
Postat av: Sanna svarar Storebror Björn

Nu är jag skitnyfiken på vad en FP är varför bör man ha dåligt samvete för det?! Vill jag ha en?! Jag vet inte?! VAD ÄR DET, BJÖRN?!



Och ja den kan nog bli större än så där.



HAHAHAHA! NEEEJ! JAG SKOJAR BARA!!! DET VAR ETT SKÄMT!!!

Om jag aldrig mer bloggar efter detta, ring polisen.

2011-07-04 @ 21:47:54
Postat av: Storebror Björn

Hahahahahahaha:-)

Men som kille får man egentligen inte skratta åt sånt här (eller skämta om heller för den delen).

Och vad en FP är vet inte ens jag - eftersom jag nyss såg att jag stavat fel (hur kan man stava fel till en två bokstävers förkortning???Senildemens vid så här unga år?)

FR skulle det vara, och du vill inte ha någon och F ville absolut inte ha någon heller (men han fick det ändå). Men det börjar på Face och slutar på ape...

Och JA - jag har fortfarande skitdåligt samvete. FÖRLÅT F!!!

kram

2011-07-04 @ 22:04:07
Postat av: Sanna svarar Svågern.

Hehehe, så går det när man sitter och paddar på fester. Han har sig själv att skylla.

2011-07-04 @ 22:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0