Fashion.

Idag kom Mikaela över för att sola lite efter jobbet. Vi spenderade någon timme i solen på en filt och mådde gott.
Saken är den att Mikaela ska ha vernissage på lördag så vi bestämde oss för att slänga ihop en pastasallad och dra ut dit för att kolla det sista inför eventet. På vägen dit så stannade vi till och tog en glass samt slank in på second hand-butiken. Där fann jag en röd liten skönhet som Mikaela hetsade mig till att köpa. En kavaj.
Frågan är bara om jag har stake nog till att bära den. Eller kommer den hänga i garderoben och håna mig? Vad tror ni? Kan jag pull it off? Pulla av den, så att säga?




Ser ni?! Spegelknäppt och posande som den värsta modebloggaren. Ser lite sur ut, MEN DET ÄR KANSKE MENINGEN. Sen är även jag medveten om att jag bör bära den till annat än löpartights, men vi tog en liten tur kring kyrksjön också därav byxorna. DET NI. Mooootioooon. Mm, just det. Vilken bra dag det måste ha varit, tänker ni. Ja det var det. Nu ska jag sova för imorgon ska jag åka och snoka lite kring skolan i Forsa så jag vet var jag hamnar egentligen. Hej mä er.


Kommentarer
Postat av: Såklart!

Såklart du ska ha den! S N Y G G ju

2011-07-07 @ 08:20:44
Postat av: Sanna

Ja men klart dä!

2011-07-07 @ 16:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0