Gårdagen.

Hallå mina små juveler. Idag går det bättre att ladda upp bilder då Eken och jag för stunden flyttat ut i frukostrummet. Livet leker här hos Carlssons Utsikt och jag ska delge er mer om vad vi gjort idag, men först så tänker jag ge er lite bilder från gårdagen.



Det första vi gjorde vid ankomst var att micra en varsin pizza och Eken knäppte ett par öl. Jag ruskade på huvudet och sa likt papegojan i mysfilmen "Drömkåken": Super du nu igen? och började sedan krypa runt i rabatterna på jakt efter motiv. Att fota alltså. Inga mordgåtor än så länge.



Det blev paus i öldrickandet och fotandet för att packa in våra saker in i det fantastiska röda rummet. Även här fotade jag en massa och det kommer sannerligen dyka upp fler bilder när vi kommit hem.



Jag gick runt och synade lite för att minnas tidigare besök och njuta av solnedgången.
Sen kröp jag och Krypet ner i sängen för att kolla lite HIMYM och käka pringles. Life is good at Carlssons, I'm telling you.
Resten vet ni ju, Eken somnade nästan direkt och jag gick upp och satte mig vid datorn innan jag gav upp för kvällen.
Vi sov som barn och jag ser verkligen fram emot en till ljuvlig nattsömn.



Slutet gott, allting gott.


Kommentarer
Postat av: Svågern

Jag tycker mig ana en "planking" på en av bilderna? Kan det stämma?

2011-07-21 @ 06:02:27
Postat av: sis

Som sagt, va fan sysslar Fredrik med???

Synd på en så fin bild ;D

2011-07-21 @ 09:10:56
Postat av: Sanna svarar

Nej, han ville nog mest stajla... Men jag vet inte. Jag kan inte läsa honom längre.

2011-07-21 @ 09:45:07
Postat av: Master-plank

Stämmer de!

2011-07-21 @ 09:47:58
Postat av: Jenny

På sista bilden ser det som om F har b...... fniss!! Nog för att det borde han ha med tanke på den megapuman som ligger bredvid!! FÖRLÅT att jag ser sånt, men annars var det en superbild, precis som de andra!!

2011-07-21 @ 12:48:18
Postat av: Eken

Varför tror du sanna la upp den sista bilden? För det där såg jag direkt "Du kan faaaaan inte lägga upp den bilden, det ser ju ut som om jag har pek!" -men jooodå.. Tror hon vill åt nåt arv eller nåt från de med lite svagare hjärta i min familj.. =/

2011-07-21 @ 17:10:30
Postat av: Jenny

Ha ha ha ha ha ha!!!!! :-) Men Snna har liiite humor ändå ;-)

2011-07-21 @ 19:04:07
Postat av: Sanna

Jag är bara glad att jag fick tag i en bild då han faktiskt hade kläder på sig!

2011-07-21 @ 19:21:18
Postat av: Ulrica

Valdigt fina bilder och kommentarerna sedan...ja, vad ska man saga...jag skrattar sa tararna rinner ibland. Tackar for en mycket rolig blogg!

2011-07-22 @ 01:49:20
URL: http://ulricalia.blogspot.com
Postat av: Elina

Tur att Eken är tålig!

2011-07-22 @ 11:12:10
Postat av: Sanna svarar

Ulrica: Tackar, vad roligt att höra! :)



Elina: Tålig och tålig, han har lärt sig att gråta i smyg.

2011-07-22 @ 11:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0