Framme.

Vi kom fram till slut, efter många hårda ord och en del tårar längst vägen. Låt oss säga att det var värt det. Det är som vanligt fantastiskt vackert här hos Carlssons Utsikt och jag har har redan tagit en mängd bilder som verkar bli fantastiska. Nu får vi bara vänta in lite regn så kan jag ligga inne och redigera de små rackarna.
Försökte ladda upp lite bilder för att ni ska få se hur vi har det, men det verkar inte fungera så bra så det får vänta.
Nej, nu ska jag krypa ner i sängen och göra Eken sällskap som slocknade direkt efter att ha mumlat något om "huvudvärk". Kul kille.

Jaha, nu har jag sabbat Ekens tangentbord ocks[. G[r och l[gger mig nu. Eken f[r fixa detta imorgon. L'gger upp en bild som finns i bildbanken redan ist'llet fr[n stugan i Borl'nge. D'r var jag lika glad som nu fast lite mer berusad. Gott s[. Ta hand om er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0