Tillfreds.

God morgon.
Här kommer en redogörelse för vad som har hänt det senaste dygnet, utan att det finns något direkt anledning för det. Men.
Igår fick vi massage på jobbet, sen drog jag till gymmet med Eken och Sara där jag enbart körde ben för att inte massagen skulle bli ogjord. Kom hem, gjorde en fantastiskt vacker måltid baserad på kyckling, för att sedan tokdäcka på soffan. Då var väl klockan kanske... sju?
Vaknade av att Eken stod och skrapade något ur en kastrull, blev fruktansvärt arg, gick och la mig i sängen istället. Somnade om. Vaknade 9:30 av att solen sken i sovrummet och kände mig mer utvilad än någonsin.
Fantastiskt va?
Det känns så jävla bra just nu. Jag är nöjd. Tillfreds.
Nu kör vi på med denna dagen i samma anda, hörni. Njut, för satan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0