Lyckan, för i helvete. Lyckan.

Ja! Naturligtvis! Så dumt av mig!
Vad pratade ni om de övriga 22 minutrarna då?! tänker ni ju nu naturligtivs.
Om allt, mina vänner. Om allt.
Väder och vind. Sjukdom och hälsa. Himmel och helvete.
Hinner man verkligen få med allt detta på tjugotvå minuter?! tänker ni nu. Då säger jag så här: Hur långt är egentligen ett snöre? Just det.
En väsentlig sak som togs upp är det psykiska välmåendet. Mår man inte bra i sinnet, ja då blir det skit av allt annat också. Är man nojjig över något så sover man troligen dåligt och dålig sömn leder till nedsatt immunförsvar o.s.v. Bara som ett exempel. Men det är ju inget konstigt med detta. Så nu fokuserar vi på det, hörni. Att må bra. Psykist och fysiskt. Röra på sig, äta hyffsat nyttigt och göra saker som ger sån där go magkänsla. För det är väl egentligen det som räknas va? Att man mår bra och känner sig lycklig.
Var dock inte rädd för att ligga kvar i sängen och må piss ibland, det behövs ju ibland det med, för att väga upp menar jag. Men. Lyckan. Den kör vi på nu tycker jag. All in, som man sa förr om man var en cool jävel.

Och just det! Vinet! Glöm inte vinet! A och O.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0