Förklaringen.

Men hörrni!
Imorse gick jag upp vid 06:45.
Men va?! tänker ni nu. Du började väl inte förän klockan 10 idag, Sanna?! Nej, just det. Ändå gick jag upp en kvart innan klockan skulle ringa.
MEN VA?! VARFÖR SKULLE DU GÅ UPP SJU NÄR DU INTE BÖRJAR FÖRÄN TIO?!
skriker ni nu, men ni får allt lugna er, ty jag är i färd att berätta allt för er.
Jag och Sara har nämligen börjat göra oss redo för årets strandsäsong. Det finns spindlar och huggormar i vassen, och efter alla dessa år har vi tröttnat på att gömma oss. Så klockan 07:40 slängde jag ner gympaskorna i en påse och sprattlade iväg till gymmet. I en timme slet vi som djur sen drog jag hem för att slänga mig i duschen.
När Eken skjutsade mig till jobbet var det 3 grader varmt ute, solen sken och det droppade från hustaken, det var fan i mig lite vår ute. Jajajaja, nog vet jag lika väl som ni att det kommer bli 30 minus minst två gånger till och snöa tills man vill skjuta sig själv, men det hindrar mig inte från att suga åt mig lite glädje när det bjuds.
Nä hörrni! Nu blir det måndagsmys. På återseende.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0