Eller inte.

Idag sov jag och Eken längre än vad vi gjort någonsin tror jag. Perfekt så här dagen innan man ska till jobbet, skönt att ha vänt precis så där mycket på dygnen att det blir svårt att ställa tillbaka. NOT.
Att vi hade tvättid klockan sju gjorde inte saken bättre precis. Eken hade förvisso erbjudit sig att ta tvätten själv denna morgon men då klockan ringde tyckte jag så synd om honom att jag sa till honom att strunta i det. Han sa emot lite, sa att det inte var mer än rättvist då jag tagit tvätten själv så här många gånger. NOT.
Så nu har vi fortfarande två fulla tvättkorgar som även har sin höjd i ditslängda kläder staplat ovanpå sig. I pricip fyra tvättkorgar med andra ord. Och bara de obehagliga trosorna kvar i byrålådan.
Idag hade jag för övrigt tänkt att dra till gymmet, har väl snart slösat bort en månad på det där kortet, så idag tänkte jag få tummen ur. Samt så ska jag ju sluta äta godis nu är det ju tänkt. Men det blir väl ingen big deal, jag har ju alltid haft en sjujävla karaktär. NOT.
Nej, nu ska jag sluta med de här fjortisfasonerna och försöka göra något med den här dagen. På återseende.



I sommras när man var hurtig as hell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0