Den onda cirkeln

Ja men hallå.
Gick in på bloggen och såg mitt senast skrivna inlägg och fylldes med en slags...ja vad ska vi säga...jag vet inte. Kanske att jag blev aningen förbluffad. Ett "jaha" slank förbi mina läppar utan att jag hann hejda mig. Varför kände jag att jag behövde skriva det där? Det kändes inte särskillt nödvändigt. Ju mer jag stirrade på inlägget desto större växte sig skammen i mig över att jag skrivit det. Varför? Tillslut blev jag tvungen att logga in för att kunna skriva något mer så att det där inlägget skulle trilla neråt i listan. Och nu när jag läser igenom detta som jag just skrivit så börjar jag tänka: Jaha. Varför ska jag skriva det här?
Den onda cirkeln, mina vänner. Den onda cirkeln.


Jag bjuder på en Jan Stenmark för att få någon slags mening med det hela.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0