Testet.

Klockan här 07:30 när jag börjar skriva detta. Det är här den värsta olustkänslan på dagen sätter in. Det är nu jag vill gå till jobbet, men då kommer jag iväg för tidigt egentligen. Det bästa är att vänta till 07:40 innan jag går men detta är svårt då jag alltid är klar till 7:30 och inte har tid att ta mig för något innan jag ska gå. Det slutar alltid med att jag går tidigare eller blir äckligt stressad om jag lyckas hålla mig till 07:40, en stress som håller i sig hela dagen. Och gör att jag svettas när jag kommer fram till jobbet. Jobbigt.
Så det här blogginlägget är alltså ett slags test på mig själv. Se hur länge jag står ut innan jag kryper ur skinnet. 07:33 är klockan nu och jag ska borta tänderna och klä på mig en jävla massa ytterkläder innan jag ska gå. Kommer jag hinna?! Klart jag kommer hinna. Det gör jag alltid. Drömde förresten inatt att jag ringde chefen och sa att jag nog blir lite sen, sen hände det massa grejer och vips hade det gått tre dagar. Känn ångesten i det, mina vänner. Nej, nu står jag ut längre, på återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0