Ensam och bitter.

Imorse drog Eken iväg för att undervisa igen och jag blev kvar här som vanligt. Jag har haft en fantastisk förmiddag i min ensamhet men nu när det är middagstid börjar jag inse att jag faktist är ensam. När jag öppnade kylskåpet för att se vad jag skulle kunna laga så hittade jag lite räkor som blev kvar ifrån lördagsmyset igår och tänkte att jag kanske kunde slänga ihop en god sallad på dessa med ägg och majonäs. Eller varför inte en medelhavsomelett?
Nu sitter jag här och molar dem ur en skål med lite aioli utklickat, samt dricker euroshoppers energidryck. Jahapp. Så var den här helgen slut.


Kommentarer
Postat av: Pederveronika

Greetings! The excellent site, has especially liked design. Thanks.

2011-07-13 @ 15:40:34
URL: http://pederveronika.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0