Julen 2011

Här kommer lite bilder från julfirandet i familjenJonsson/Ringh
Marcus och syrrans yngsta Mira var full i fan som vanligt.
Melwin kan det här med bordsskick.
Eken satt och var förförisk vid köksbordet...
...vilket gav resultat hos de naiva brudarna i familjen.
Lite ljuvliga juldetaljer.
Mira njöt av uppmärksamheten av mormor och morfar.
Medan andra samlade mod inför tomten.
Paketen väntade under granen.
Marlene hade kämpat med julmaten, men jag valde att bara ta kort på efterrätten.
Eken fick feeling och börjde leka med ungarnas morgonjulklapp som bestod av en xbox med tillhörande kinect. Det faktum att han fått ett av mig för ett år sedan och sedan lånat ut det i nästan ett års tid hindrade honom inte i detta fallet.
Nasse tiggde räkor.
Mer julpynt.
Sen kom tomten äntligen.
Alla fick fullt upp med paketöppningen.
Här ser vi Marcus helt överlycklig över ett par walkie-talkies som egentligen var Melwins. Vi lät honom hållas ett tag.
Han fick en gummitutte av syrran istället, men p.g.a. hans bristande erfarenhet med dylika saker så kunde han inte riktigt hantera den. Gör man så här? frågade han.
Här har ni yours truly i Mies zipperall. Jag ville också ha en. Men fick ingen.
Mira blev ständig runtskickad.
Och alla tycktes vara nöjda och glada.
Nej, nu pausar vi ett tag, men det kommer säkert upp ett gäng jag glömt senare. Hejsålänge.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Fina bilder! Ni ser ut att ha haft det toppen! :)

2011-12-29 @ 23:09:45
Postat av: Sanna svarar Mikaela

Tack, det var en riktigt lyckad jul faktiskt:)

2011-12-30 @ 00:23:41
Postat av: sis

Ja visst var det trevligt!

Ser dock att min katt ser ut som att vara typ uppstoppad eller en leksak...

Mysko utseende helt enkelt =D

2012-01-04 @ 13:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0