Ny julvärd?

Startade min webcam och kom till världens jävla insikt. Varför ska Kalle Moraeus leda svt's jul när jag finns här. Studion är riggad redan och det är som gjort för att sända live här.



Ser ni mig? Ser ni mina mjuka lockar, mitt vänliga leende, min inbjudande barm och den värmande koppen te?
"Nu är ljuset tänt och här kommer Kalle och hans vänner."
Det lockar alla fäder där ute som tvingas ut att pjumsa i snön, med lykta och bomullsvadd i skägget att komma till mig istället. Lämna fru och barn, det är ju det här du vill ha egentligen. En JuleSusanna. Jag bjuder ju till och med på te, för satan. Och så kan jag nästan blåsa ut tändstickan sådär porrigt efter jag tänt ljuset också.
Ring SVT och tipsa nu, allesammans. Se så.


 


Kommentarer
Postat av: sis

Your sick you know ;D

2011-12-22 @ 21:06:56
Postat av: 2000aldrig

Vi har träffat SVT's julvärd!



http://bit.ly/rKjOF2

2011-12-23 @ 10:15:16
URL: http://2000aldrig.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0