Avslöjandet av nyheten.

Nyheten. Störst av allt är kärleken, brukar man säga, och nu förstår jag. Jag har tvekat så mycket den senaste tiden, frågat mig om det verkligen är rätt tidpunkt.
Mycket talar emot eftersom jag håller på med en utbildning och egentligen så finns nog inte ekonomin för detta, men när det känns rätt så ska man ju köra på.
2012 kommer bli fantastiskt, det känner jag på mig, och man får helt enkelt ta dagarna som de kommer. Det är bara ett  knappt halvår kvar på utbildningen och ska jag vara ärlig så tror jag att detta beslutet enbart kommer att höja de dagarna som är kvar, för så här lätt i hjärtat och sinnet har jag inte varit på länge.
Allting känns så himla rätt, jag kan inte ens börja beskriva det för er.
Eken är också 100% med på detta, då vi spenderat ändlösa timmar där vi diskuterat detta. Det kanske är ett galet beslut men aboslut inte förhastat.
Vi är så redo som vi någonsin kommer att bli.
Ni kan se det lilla livet HÄR. Eftersom vi inte vet om det är en hon eller han ännu så kallar vi honom/henne för Canon.

Kommentarer
Postat av: lisbeth s

Grattis till det nya lilla livet, som du håller så ömt i din famn :-)

2011-12-23 @ 14:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0