Sorglig fredag.

Igår kom dagen. Den sista dagen. Det var som vilken morgon som helst. Jag ringde några samtal. Fnissade lite med kollegorna.
Till tio-fikat kom Eken med de tårtor jag beordrat honom att köpa, de var lite frusna men goda och vi åt och fnissade lite till.
Eken åkte, fler samtal, lunch, fler samtal. Tre-fikat kom och efter det ringde dagens sista samtal.
Jag började rensa skrivbordet. Slängde anteckningsboken, rullade ihop den lilla duken och plockade ner de små post-it-konstverken Marcus och Mikaela skapat åt mig.
Jag såg mig omkring. Det fanns inte längre några spår efter sujo på kontoret. (Förutom några felaktiga tonval och saker som kommer resultera i omringningar för er andra senare, hehe, otur.)

Det var sista dagen på Q-survey-kontoret för mig igår och jag lämnade en oslagbar gemenskap. Tack för allt, hör ni!

Kommentarer
Postat av: Elina

Vi kommer inte att klara oss utan dig uhu:(..............

2011-08-20 @ 14:31:54
Postat av: Mikaela

We will miss you!!!!

2011-08-20 @ 16:20:01
Postat av: Camilla

På återseende!!! :)

2011-08-22 @ 16:47:21
Postat av: Sanna

Saknar er ju :(

2011-08-23 @ 22:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0