En kort uppdatering.

Kära blogg. Jag befinner mig nu på Forsa Folkhögskola. Jag har packat upp all min packning, utforskat den närmasta matbutiken och sagt hejdå åt Eken. Jag är själv, lämnad åt mitt öde.
Mycket här verkar intressant men också skrämmande. Om 20 minuter så ska min klass samlas och äta lunch. Det här kan sluta precis hur som helst.
Jag är fast här till fredag 14:00 och kommer göra mitt bästa för att smuggla ut dessa små uppdateringar åt er.
Tills dess; var rädd om er.
Er folkhögskoleinfiltratör.
Uppdate: Detta skulle jag ha lagt upp tidigare, men tydligen gick det inte. Så jag lägger upp det nu istället. Jag lever och har tagit kort på en blomma idag.

Kommentarer
Postat av: lisbeth s

Först och främst: Grattis på din födelsedag !! Hoppas du haft en fin dag !

För det andra : Lycka till med din efterlängtade foto-utbildning !

För det tredje : ser verkligen fram mot att få se MÅNGA av dina elev-alster, lika fina som dagens, här i bloggen !

Kram !

2011-08-23 @ 22:14:17
Postat av: Sanna s af

Tackar! Ja dagen blev riktigt bra! Jag ska nog försöka hitta en annan fotoblogg där jag kan lägga upp bilder som inte dras ner i kvalitén, men tills dess kommer det nog upp ett gäng här ändå :)

Kram!

2011-08-24 @ 22:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0