Dag två.

Dag två på internatet.
Hejsan, mina kära. Jag har klarat ännu en dag på Forsa, även om det har varit en sann utmaning. Jag har bland annat fått högläsa för praktiskt taget hela folkhögskolan, samt fått en hyllning i form av födelsedagssång från större delen av de internatboende.
Ja, det är nämligen min födelsedag idag. Detta har firats bra av mina nyfunna vänner här och det blev lite födelsedagstårta i min ära. En sann fröjd var det och ingen var gladare än jag.
Dagen avslutades med att vi tog en liten promenad och jobbade på våran fobi för offentligt fotograferande, vilket resulterade i en hel del mysiga bilder.
Jag känner att jag skulle vilja ladda upp ett flertal av dessa bilder och mala på med information om vad jag genomgår, men orken finns helt enkelt inte. Jag sitter dessutom med nacken i 90 graders vinkel och känner att smärtan är mer än vad jag kan uthärda.
Därför tänker jag härmed tacka för mig och sova.
På återseende.
Tårtan:
Suss är jag, eftersom vi har en annan Sanna i klassen. Jag fick helt enkelt ge mig där.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det här har jag ju missat! Att det är din födelsedag alltså. Men jag har fortfarande 11 minuter på mig, så: Grattis på födelsedagen!!!

2011-08-23 @ 23:55:07
Postat av: Sanna svarar Kajsa.

Tackar! Jag är fortfarande väldigt glad över lyckönskningen inför skoldagen, så tack än en gång:)

2011-08-24 @ 16:41:22
Postat av: mamma

vilken tur att du fick en tårta nu när du inte är hemma, den såg verkligen god ut.

2011-08-25 @ 12:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0