Dag tre.

Forsa Folkhögskola Internat, dag tre.
Mina käraste. Ännu en dag har passerat och jag är åter i den så kallade tryggheten inne på rummet. Idag har vi gått igenom lite basics när det det kommer till våran kamerautrustning samt lärt oss snickra ramar.
Det är så märkligt här, mina vänner. Tiden går så fort, men ändå känns det som att det var veckor sedan jag anlände hit. Jag diskuterade detta med De Andra som delar mitt utbildningsval och även de har känt av fenomenet. För övrig så var några av De Andra och jag ute på ännu en liten foto-promenad i eftermiddag. Det var en sannerligen gemytlig tillställning och vi använde oss av de små trix som vi lärt oss under dagen.
Jag tänkte lägga upp lite bilder här, men uppkopplingen vi är försedda med är oerhört bristfällig och gör att min stackars dator inte riktigt kan prestera som den vanligtvis gör. Ni vet nu att jag lever och jag ska nu bädda ner mig och se om det går att titta på Breaking News på kanal5play.
Tack för att ni är med mig där ute.
Ta hand om er.
Er Kämpe.
UPDATE: Nu fick jag upp en del bilder. Som vanligt är kvalitén något utav en besvikelse när de kommer upp här på bloggen, MEN MÅ SÅ VARA. Tack.

Kommentarer
Postat av: mamma

tycker det ser väldigt trevligt ut där din skolkompisar



tycker det ser trevligt ut där dina skolkompisar sitter och undersöker sina bilder. hoppas att du kommer att trivas jättebra. KRAM.



2011-08-25 @ 12:07:46
Postat av: mamma

cristina grannen är med i en fotoklubb i Stockholm hon skulle på en utställning igår, hon säger att det är många som har gått i Forsa. så Forsa är väldigt känt därnere för väldigt bra kvalite. det är ju väldigt kul att veta.

2011-08-25 @ 12:22:57
Postat av: Anna-Stina

Har uppdaterat mig lite om ditt liv och leverne! Alltid lika kul att läsa dina tankar och funderingar. Ha det så bra och sköt om dig allt du orkar! En stor kram från Anna-Stina som tycker att det är lite tomt här utan dig

2011-08-25 @ 16:16:52
Postat av: lisbeth s

Kan bara dra en lycklig suck av glädje över dina vackra bilder ! Tack ! Fortsätt dela med dig, snälla !!

Kram !

2011-08-26 @ 12:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0