Bästaste onsdagen.

Efter jobbet så tog Mikaela med mig hem till sig och matade mig med spaghetti och köttfärssås. Det var mycket gott och jag blev glad och nöjd, men kvällen var inte slut där. Vi skulle nämligen vidare till Säcken i Delsbo för att kika lite kläder. Sagt och gjort, vi åkte dit och jag åkte från Säcken med en kasse fylld med plagg att älska.
Mikaela släppte av mig på stationen i Ljusdal och Eken kom och hämtade mig. Han var glad och kärleksfull. Jag blev glad och kärleksfull. Jag berättade vad jag köpt och han lyssnade samtidigt som han skjutsade mig till Sibylla för att få köpa chilicheese.
Det var en lycklig bilfärd och när jag kom hem så bad Eken mig att stanna i hallen samtidigt som han smög in i vardagsrummet och började tända ljus. När jag kommer hem har han gjort den sjukaste paketinslagningen ever, som jag hatar mig själv för att jag inte tog kort på, men med något fantastiskt i.
En fucking MacBook Pro. Japp. It's mine. Och man kan blogga som en gud från den. Tack Fredrik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0