Gäller alla hela kvällen mellan tolv och fem.

Den här veckan har varit dryg. Eller ja, mornarna har varit dryga.
I måndags så vaknade jag inte förän tolv, trots att jag gick upp vid sju.
I tisdags när jag gick till jobbet så insåg jag att det är dags att uppdatera musiken på iPoden när Alla som inte dansar med Maskinen drog igång. Det var vidrigt, jag kom inte åt den då den låg i en svåråtkomlig ficka, så jag bestämde mig för att försöka härda ut. Prova gå och lyssna på den låten utan att börja gå takt. Omöjligt, ska jag säga dig. Så där gick jag med en sengångares mentalitet men stegade på som att jag hade Freddy Krueger flåsandes i nacken.  
I morse så blev jag tvungen att nysa precis efter att jag haft på maskaran. En dubbel-nys. Så efter att ha funderat ett tag på om jag ville börja om med sminket eller gå till jobbet som en mårdhund så bestämde jag mig för att börja om med sminket.
En dag kvar nu innan jag får helg. Vad kan gå åt helvete imorgon tror vi?



Mårdhunden.


Kommentarer
Postat av: Elina

Men inte såg väl du ut som en mårdhund idag...du var liiiika het som vanligt:)

2011-04-13 @ 21:16:00
Postat av: sis

Är ju faktiskt en ganska söt rackare det där...

2011-04-13 @ 23:18:55
Postat av: Sanna svarar:

Elina: Nej, jag gjorde ju om lite...



Sis: Ja, men det var inte jag...

2011-04-14 @ 10:07:21
Postat av: Cable hogue

schysst blogg, du skriver intressant och målande.. Mård-hunden är en bitsk krabat. hehe, kanske tillägna en blogg till järven"! Freddy kruger bakom sig gårman fort fort fort.. =)

2012-07-15 @ 22:05:16
URL: http://www.soundcloud.com/cruzcandalaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0