Nederlag.

Började dagen med att retuschera lite bilder, men kom sedan på att jag läst något om att kalibrera sin skärm.
Det slog mig att om jag vill ge de här bilderna till någon vore det ju roligare om de såg lika bra ut på deras dator som på min. Då jag nu försökte mig på detta märkte jag att det var så gott som omöjligt att få de resultat min hjälpsida efterfrågade. I ren frustration läste jag vidare och fick se att om det inte gick att få fram det önskade resultatet har man troligen en kass skärm och bör investera i en ny.
Så nu känns det så där att sitta och redigera bilder, något som nyss var min favoritsyssla. Stackars mig.



En svartvit bild. Tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0