Från klarhet till klarhet.

Jag lyckades nu installera ett program som inte var fullt lika dömande ang. min dataskärm. Och jag ska nu ha perfekta färger och utmärkt kontrast på min skärm.
Så här kommer en bild med helt fantastiska färger. Tycker ni annat tycker jag att ni gott kan ta och kalibrera era skärmar också.



Men ser ni detta nu?!?! Skillnaden?! Jag har ju i alla dessa tider sparat mina retuscherade bilder för uppladdning fel! Åh, så går det när man är självlärd. Jag har alltid tyckt att mina bilder har förblivit lite matta när jag laddat upp dem här, och haft på känn att det inte är bilden med redigeringen som kommer upp. OCH NU ÄR DET BEVISAT. Jaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0