Ett tillkännagivande

Jag vill inte gå och rösta idag, jag är ju sjuk för i helvete. Men jag måste väl.
Hur som helst.

Ni läser nu en skyltansvarigs blogg. ... .... .... (pause så ni verkligen kan ta in det.)

JAG KLARADE KURSEN!

Okej, okej, det gjorde alla som var där. Det var väl i princip omöjligt att kugga sig, faktiskt. Men jag var inte ens en av dem som fick tillbaka provet med för många fel och blev tillsagda att "kolla igenom det här en gång till..." Ja, så går kursen till, otäckt hur låg standard det är på de skyltansvariga i dagsläget. Men jag klarade det på första försöket och kommer från och med nu kämpa för att vi alla ska känna oss trygga ute på vägarna.
Lita på mig.



Kommentarer
Postat av: lisbeth s

Heja dig !! Nu känns det mycket tryggare att färdas på våra vägar, när jag vet att ni som arbetar där är fullt kompetenta ;-)

Fast det visste jag ju förut :-)

NATURLIGTVIS ska du rösta, det är ju en medborgerlig plikt ! Låt dom inte få fyra år till !

Kram på er båda två !

2010-09-19 @ 11:27:06
Postat av: sis

Grattis!

Ännu en erfarenhet rikare!!!

Det är alltid bra =D

2010-09-19 @ 14:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0