Världens roligaste grej.

Igår kväll gjorde jag världens roligaste grej. Jag gömde en plastspindel i Ekens snusdosa. Sen väntade jag. Och väntade. När han väl tog tag i snusdosan visste jag inte längre vart jag skulle ta vägen, och jag började undra om det skulle vara värt all förväntan. Men JÄVLAR vad värt det var!
Eken fick en chock som inte var av denna värld och jag skrattade så jag trodde jag skulle dö av magkrämpor. Han fick verkligen en äkta chock. Självklart filmade jag. Tyvärr så var inte min jobbmobils minne tillräckligt stort för att få med alla de faser han gick i genom, men den absolut första panikattacken fick jag med. Jag ska se om jag hittar någon sladd till mobilen, så kanske jag kan dela med mig. Tills dess får ni fantisera fram det roliga. Här får ni några ledord som hjälp på vägen:

Öppning av snusdosa följt av cirka en sekunds reaktionstid.
Gällt skrik av ren rädsla.
Repellerande effekt mellan snusdosa och Eken.
Hysteriskt skratt från Eken.
Tysnad från Eken.
Återigen skratt från Eken.
Tystnad.
Eken går till köket, stannar i hallen och skrattar lite till.
Börjar gråta.
Skrattar.
Gråter.
Sätter sig åter i soffan helt tömd på energi och fniss-snyftar.
Eken tar ingen snus på hela kvällen.




Källan till allt det hemska.


Kommentarer
Postat av: lisbeth s

Han lever ett spännande liv, min son ! He he...

2010-10-03 @ 14:42:41
Postat av: jenny

Ser fram emot filmen!!! Mohahahahaha!!!!!

2010-10-08 @ 08:58:01
Postat av: Sanna svarar

Lisbeth s:

Ja, det är det jag försöker förklara för honom när han hotar med att lämna mig. Inga andra tjejer skulle anstränga sig så här för att behålla en spännande och spontan vardag!



Jenny:

Den kommer upp snart, jag ska försöka lösa det här på nått vis!

2010-10-09 @ 19:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0