Två små frågor.

God afton. Sitter här och grejar med lite kort jag tog på Ekens systerdotters dop. Tyvärr är mitt objektiv inte av den bästa sorten så bilderna blev rätt så brusiga då jag blev tvungen att ha hög ISO, men jag försöker göra det bästa av situationen.
Ekens bror lånade kameran och tog en bild på lilla mig. Skenhelig med armbågarna så uppkäftigt på bordet sitter jag och lyssnar på Jennys tal innan fikat.


Pratade nyss med Martin som ska komma över ikväll. Jag frågade honom om han ville dricka vin men han kunde inte för han hade ingen skjuts hem sa han. Min fråga är då om det är oartigt att dricka vin om ens sällskap inte gör det? Och om så är fallet, vilket är det subtilaste sättet att få sällskapet att åka hem tidigt?
Tack på förhand.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Höll nog världens rörigaste tal liksom....

Du som tog så mycket bilder, finns det några jag kan få? På grund av en liten viss anledning så har jag typ nästan inga bilder alls. Har fått några av far (som jag inte får upp irätt storlek när jag försöker spara dem i datorn, skit oxå, samt mammas bilder är rätt suddiga, skit oxå nr 2...)

PÖSS

2010-10-09 @ 21:55:04
Postat av: Sanna svarar vad jag tror är Jenny.

Självklart, men som sagt så blev bilderna väldigt brusiga, men jag skickar över ett gäng så snart som möjligt! Det var verkligen jättefint dopet, tack för att jag fick komma!

Puss och kram!

2010-10-10 @ 10:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0