Tillräckligt smal.

God morgon! Är ni ute och njuter av hösten, era små rackare? Det borde ni, solen skiner och fåglarna kvittrar.
Jag själv har dock fått min WoW-konto förnyat och får inte så mycket dagsljus nu för tiden. Med detta nygamla tidsfördriv kommer hela livstilen som hör till. Ja, det nya sunda livet har fått vänta, mina vänner.
I fredags for vi till affären en halvtimme innan stängning för att vi MÅSTE handla. Det vi kom hem med var fyra folköl, fyra ölkorvar och en påse cheeseballs. Dagen efter handlade vi igen. Godis och korv med bröd. Korv med bröd är nämligen utmärkt att förtära i all hast framför datorn, därför får det ta upp hela kostcirkeln en månad framöver.
Men jag har tänkt på en sak. Är man jättetjock brukar det gå fort att gå ner i vikt, sen går det allt långsammare ju smalare man blir. Efter som jag inte har gått ner någonting den senaste tiden måste ju detta innebära att jag är så smal man kan bli! Tur att jag förnyat WoW så jag kan lägga på mig lite, anorexi är ju farligt har jag hört.
Nu måste jag till Thunder Bluff, vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0