Som alla andra estetiska fjortisar.

Sidär ja, nu går det tydligen att tidsinställa inlägg hos blogg.se. SÅ NU KAN NI ALDRIG VARA SÄKER PÅ NÄR JAG GÖR VAD.
Idag har jag krälat runt ute på gräsmattan här utanför, så har nog blivit ganska inakttagen (och idiotförklarad) av alla gamla tanter som ständigt sitter och spanar bakom gardinerna. Jag har tidigare dragit mig för detta, men idag tänkte jag att kan jag bidra till lite underhållning så borde jag väl för tusan göra det. Jag skrattade faran rakt upp i ansiktet, ha ha ha ha, och har nu sjukt mycket bilder. På löv. Orginella Sanna kan ni kalla mig. Om ni vill.



Kommentarer
Postat av: lisbeth s

Fler än jag som gillar vackra höstlöv ;-)

Fina bilder !!

2010-10-22 @ 18:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0