Om.

Jag har i alla tider sagt att jag minsann aldrig ska skaffa barn. Jag är inte mommy-material helt enkelt.
Min teori bakom varför jag inte passar som mor är för att jag ännu är för mycket av ett barn i sinnet.
Jag kan inte vara den större människan när det ibland krävs. Som när man argumenterar med ett barn, då kan man ju faktiskt ge med sig för att bevara husefriden. Men vet jag att jag har rätt så tänker jag inte ge mig. Varför skulle jag? Jag har ju rätt, för satan!
Detta skulle jag kunna snöa in mig på i evigheter, och kommer troligen göra detta många gånger framöver. Men det jag vill komma till i detta inlägg är att om jag någonsin förlöser ett barn så ska jag genast skaffa en sån här:

BabyBjörn, släng dig i väggen! Bli siamesisk-tvilling med ditt barn idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0