Ett läpplöst inlägg.

Skulle ni fortfarande älska mig om jag såg ut så här?


Japp, I'm blogging in the nude, det är så jag jobbar. Nyduschad och fresh är jag också, ska snart slänga på mig några paltor och snabbstäda lite här, har fått en liten hint om att det kanske blir umgänge med min alldeles egna getbonde ikväll.
Annars då? Ja, jag har ju inte bloggat så mycket. Men det är ni kanske vana med vid det här laget. Eken har åkt till sin bror för att spela xbox och dricka folköl, och jag håller på att speedar upp mig själv med milkyway och techno här hemma i min ensamhet, något som sällan slutar väl.
Nej, nu ska jag väl ta och föna manen och säga fula ord åt mig själv i spegeln. På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0