Slutet på något vackert.

Igår hände det. Jag har gått och fruktat detta ögonblick i flera veckor, men jag förstod att jag inte kunde göra något för att förhindra det. Tiden som gått har varit bitterljuv. Jag har skrattat, gråtit och fått minnen för livet.
Jag inledde en vänskap med fantastiska kvinnor, men jag visste att jag bara hade dem till låns. Någonstans i mitten så funderade jag på att helt bryta upp kontakten, i rädsla för att bli sårad längre fram, men efter noga övervägande så insåg jag att det skulle vara värt det.
Det har hänt mycket i våra liv. Alla har stadgat sig, två har fått barn och jag har fått ett nytt jobb. Vi har lyssnat på varandra över te och obestämbara mängder vin och drinkar. Suckat över män och övriga idioter. När världen varit kall och hård har vi i alla fall haft varandra.
Visst har vi bråkat ibland. Inte alltid kommit överens. Men vi har alltid hittat tillbaka. Alltid.
Men nu är den sista säsongen uttittad. Tack för den här tiden Carrie, Samantha, Charlotte och Miranda. Jag kommer aldrig glömma er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0