It's Britney, bitch.




Den här reklamen får mig så fruktansvärt förbannad. Har ser vi Britney Spears stå och smygtitta på en gruppmänniskor som troligen väntar på henne, för det är ju det intrycket man får, men hon smiter iväg. Skiter i fansen och media, helt enkelt, för hon har andra planer. Hon ska gå till en spåkärring.
Så kommer hon dit, kvinnan erbjuder henne att sätta sig ner då hon inte spår någon annan för tillfället, och så frågar hon Brittan helt naturligt om hon vill bli spådd. Och här kommer det sjuka.

Nej tack, säger Britney, jag väljer mitt eget öde.


VA?!?! MEN VAD I HELVETE GÖR HON DÄR DÅ?! VAR DET DETTA HON LÄMNADE SITT EVENT FÖR, FÖR ATT KUNNA GE EN STACKARS SIERSKA FALSKA FÖRHOPPNINGAR?! 
Det naturliga hade varit om fröken Spears svarade kvinnan att Ja det är klart som fan att jag vill bli spådd, vad tror du jag sitter här för?! Men nej, spåkvinnan kanske tidigare samma dag redan hade sett att denna lilla popdiva skulle droppa in bara för att jävlas och därför visste att det var bäst att fråga först. Nej usch, jag vill inget annat än att kräkas då jag ser den reklamen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0