Det tar emot.

Imorgon smäller det, då är det jobbdags för min del. Jag kommer befinna mig i Sandviken och stoppa billister som vill in rondeller, nattetid. Med all rätt om ni frågar mig, på natten ska man hålla sig inne.
Blir borta till fredagmorgon.
Har varit hos min mor och hämtat en kylväska så jag kan hålla min mat kyld. Jag har även plocket fram varselkläder och mitt utbildningsintyg. Kvar att göra är att plocka fram övriga kläder och ladda alla små mekanska prylar jag ska ha med mig så som ipod och mobil. Ska även sortera tvätt och städa så jag kan återvända till en fin lägenhet på fredag.
Tyvärr har något slagit slint. En mental spärr har infunnit sig och det känns som jorden jävla moment att plugga in en laddare i väggen. För att inte tala om att sortera all tvätt. Jag vill helt enkelt inte.
Så nu tänker jag ta mig en cappuccino och kolla på den där nya serien på fyran som börjar om tio minuter.



Var vad jag tänkte posta för ca 2 timmar sen. Det blev lite ändringar där. Samantha ringde då hon och en kille firat den norska nationaldagen genom att lifta sig mot härjedalen för en utflykt. På vägen hem gick det inte riktigt lika bra att få lift. Så jag slänger mig i bilen, mässandes om att jag sagt åt henne att man inte ska lifta, det är faktiskt farligt! och kommer så långt som till Lassekrog då Samantha ringer och säger att de nu fått lift och att jag kan vända. Happ. Så nu sitter jag här. Lika opepp till att städa och packa som för två timmar sedan, men cappuccinon lockar fortfarande. Så det är vad jag ska tillreda mig nu.
Ha en härligt vecka allesammans, det kommer jag inte ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0