Trots allt.

Jag: Ska vi ta en promenad idag, innan det börjar regna.

Eken (mycket frånvarande, spelandes WoW): Mmm...

...

....

...

Jag: Ah, men ska vi gå nu då, innan det bö...

Eken: MEN VAFFAN! Jag har ju inte ens VAKNAT än! DU kan väl gå om DU vill det!

Jag: Vi kan vänta lite om du vill följa...



Så nu sitter jag här. Eken är med i en instans och detta är inget som blir klart på en grisblink. Ibland, bara ibland, så tänker jag på hur det skulle vara om han vore lite annorlunda.

Pojkvän sökes:
Aktiv och påhittig kille som gärna tar promenader i friska luften och romantiska picknickar i det gröna, men inte heller tackar nej till en mysig filmtittar-dag i soffan bland täcken och kuddar.
Avnjuter gärna ett glas vin på balkong i såväl solsken som imponerande åskväder. Utbildad massör som ständigt måste praktisera för att inte glömma sina kunskaper. Andra utbildningar: Kock, Personlig Tränare, Vinkännare/bartender, strippa och eldslukare.
Perfektionist som inte kan hålla sig från att ta disken direkt efter middagen och gärna sliter fram dammsugaren lite oftare än nödvändigt.
Idrottare på elit-nivå, alterntativt extremt lyckad egen företagare med enorma pengasäckar på banken.
Har blygsamt några mr universe-vinster på nacken. Ingen big deal.


Men å anda sidan. Den killen kan man ju inte spela Unreal Tournament med, det hör man ju.



För ca. tre år sedan. Lika kära då som nu, om möjligt mer nu.


Kommentarer
Postat av: Björn

Så jäkla sött (och roligt). Hälsa brorsan att han har en bra sambo. Ni är lyckliga som har varandra.

Kram

2010-05-15 @ 22:59:45
Postat av: Jenny

Låter mer som en kontaktannons för en tjej... ;-) He he he!! Pöss på er!

2010-05-16 @ 18:02:12
Postat av: Sanna svarar

Björn:

Detta är något jag ständigt försöker få honom att inse, men jag vet inte riktigt om jag lyckas...



Jenny:

Ja jag insåg det, karlar har helt enkelt inte de kvaliteterna... Möjligen en men sen är allt annat åt helvete. Så hör av dig om du blir singel vettja! ;)

2010-05-17 @ 20:19:56
Postat av: Fredrik

Tja! Jag googlade på eldslukare för att göra lite reklam för oss.. så såg jag att eldslukare ingick i din önskelista på kvaliteter på en karl.. lustigt. men om ni behöver eldslukare nån gång så vet du nu var du hittar en. Mvh: Fredrik @ Draco Spiritus


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0