Kackerlackor.

Vi har fått ohyra. Fruktansvärt äckligt. Kackerlackor.
Eken har lyckats dokumentera detta.


Kackerlackor är för det mesta nattaktiva insekter och gömmer sig på säkra platser under dagen.



Köksgolv är ett utmärkt ställe för kackerlackor att hitta föda, då smulor lätt smyger sig in under golvlister och dylikt.



De gillar även mörka och fuktiga utrymmen som i badrum.







(Mitt sätt att visa upp mitt nya ryggskydd, ett upptåg som Eken ständigt kommenterade: Men det är inte roligt. Jag hade roligt. Ge mig detta.)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Fantastiskt kul!! Gud roliga ni är!! Visste inte att kackelackor hade vita tubsockor... Tack för skrattet!

2010-05-15 @ 20:55:10
Postat av: lisbeth s

Hahaha :-))) Ni är ju för roliga !

Fantastiskt att en sak som bara är menad att vara nyttig och praktisk kan väcka fantasin så :-)

Kram på er !

2010-05-16 @ 18:38:55
Postat av: La Cucaracha svarar

Tack för uppmuntran! :)

2010-05-17 @ 20:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0