Kreativitetens äpple.

För kanske så där två veckor sen byggde jag ett fruktberg. Detta ville jag ta kort på.



Eken kom i köket och fick feeling, så han slängde sig in i det hela och började vara kreativ.





När han såg den här bilden börjde han fnissa över hur litet äpplet såg ut, och sen såg jag hur han blev lite dimmig i blicken och hur det ryckte lite i ena mungipan samtidigt som ett svagt knarrande hördes.
Han fick en idé.
Han skulle få äpplet att se ENORMT ut.
Jag, som är den perfekta flickvännen, spelade med. Dock så gick inte jag in för det hela fullt så helhjärtat som Eken, då jag inte riktigt brydde mig om att ställa in bländaren korrekt för att få fram samma sak som han ville, så fokusen hamnade enbart på äpplena och han blev suddig. Så här ser han bara ut som en idiot som står och gapar i bakgrunden. Om ni frågar mig är detta 4 gånger så roligt som en dvärg som käkar äpple.


Kommentarer
Postat av: brorsan

hehhehehe kanske till och med fem ggr

2010-05-08 @ 14:28:58
Postat av: Björn

Höhöhö, Fredrik, dvärg och ett äpple. Det blir inte roligare än så här:-)

2010-05-11 @ 15:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0