Att umgås intensivt.

En ny dag har grytt och jag har precis hällt i mig en smoothie och kladdat på mig B-U-S. Ska bara ta reda på lite disk så bär det av till mor igen för plantering av blommor. Oh yes, på onsdag kommer Phäntie the Puffin hem och då måste balkongen vara fin förstår ni. (Mamma är stolt sponsor av mina balkongblomster, så nu ska jag till henne och tigga jord också.)
Inatt kommer även mr Oak hem som varit i småland och växt som människa, för att sedan dra iväg till Falun på söndagnatt igen. Livet som hemmafru är ensamt, mycket ensamt. Därför ska intensivt umgänge äga rum denna helg. Det är nämligen en av sakerna vi är bäst på. Om ni undrar vad jag menar med intensivt umgänge så kan jag ge er ett smakprov på det här:


Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo

JAAA, jag är helt förälskad i dom! hihi tack

2010-05-07 @ 20:03:47
URL: http://livetoday.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Ni är så GALET UNDERBART SJUKA!!!! :-)

2010-05-07 @ 22:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0