Att slå tån.

Eken har åkt till jobbet och jag är ensam hemma, men det hindrar mig inte från att ha roligt. Jag har t.ex. suttit här på min kontorsstol och skrattat så tårarna sprutat i säkert tio minuter åt en sak Sebastian berättade för en vecka sen. Tillåt mig delge er. Vi pratade om svimningar och Sebben berättade att han en gång slagit tån i en tröskel och svimmat av smärtan, varpå han fortsätter och säger: Jag vet inte hur länge jag låg där heller för jag var ensam hemma. HAHAHA! Är det bara jag som ser det oerhört roliga i detta? Hur stackars Sebben ligger helt avsvimmad på golvet hur länge som helst och det är alldeles tomt och tyst runt omkring honom. Allt som förändras är tån som blir blåare och svullnare. VEM FAN SVIMMAR AV ATT MAN SLÅR TÅN?!?!
Fruktansvärt roligt. Tycker ni inte?



Mr Låg Smärtröskel himself.


Kommentarer
Postat av: Anonym

inte jag! eller jo, jävligt komiskt är det <3

2010-05-24 @ 19:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0