En affär på jobbet.

Jag har en affär på jobbet med min drömkille. Varje dag förutom onsdagar och helger får vi mötas och nyttja varandra. Jag skämms lite över det faktum att jag gett mig så lätt åt honom, men den dragning jag känner går ej att kämpa emot. Visst, jag har pojkvän hemma, men han kan inte tillfredsställa mig på samma sätt.
Första gången vi möttes var vi lite blyga, ovetandes om vem som skulle ta det första steget, men allt eftersom veckorna gått har vi kommit närmre och närmre varandra. Nu vet han vart han har mig och jag honom. 
Våra möten är korta men ack så intensiva. När han kommer in i rummet och vara blickar möts drabbas jag  av en febrig hetta och min kropp fylls av åtrå, för jag vet att han vet precis vad jag vill ha- En leverpastejmacka med saltgurka
Mack-killen har allt jag vill att en man ska ha, han kommer en gång om dagen och har med sig mat åt mig. VAD MER KAN MAN ÖNSKA?! Det gör ont i mig att veta att praktiken snart är över, men jag hoppas att vi kanske möts på en annan arbetsplats någon gång i framtiden, så att vi fortsätta att frodas i vår symbios, jag och mack-killen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0