Phäntie-day.

Samantha är hemma och igår tog vi en liten heldag tillsammans med glädjepojken. Jag bokade en klipptid sen gick vi och fikade, sen sprang vi runt i diverse butiker. Samantha var väldigt mån om att gå in i second hand-butiken, något jag själv inte brukar tycka är så roligt, men då bestämde jag mig för att vara mer öppen mot det hela. Så jag kom hem med två kavajer och en jacka för 130 spänn! Det ni! Visar dem senare. Glada i hågen över våra fynd så sprang vi 5 minuter i två mot kinaresturangen för att ta del av lunchbuffén som de har framme till två. Leende sa de att det naturligtvis gick bra att äta, även om de precis börjat plocka bort och därför fick börja duka fram lite igen. Skulle gissa vi både blev kallade ett och annat bak i köket. Men mätta och belåtna blev vi så sen slängde vi oss i bilen och drog till systemet som blev sista anhalten innan vi begav oss hemmåt.
Vi släppte av Sebben och sen åkte vi hem till Samantha där vi slängde ihop en sagolik middag som vi sedan tog med hem till oss för att värma upp. Broccolisoppa med creme fraiche, solrosfrön och knaperstektbacon, och till detta hemmabakt bröd och en vitlöksstekt bönsallad. Samantha är en liten jävel på mat hon. Till detta drack vi vin och så småningom kom Sebben och slöt upp igen. Mycket trevligt.








Kommentarer
Postat av: Sandra

Tar du ställning mot Marockos ockupation av Västsahara? Skriv då under här --> http://www.fishelsewhere.eu/index.php?cat=139&art=1021

2010-04-01 @ 12:33:10
URL: http://sandrachristineaxelle.blogg.se/
Postat av: Hempa

LORD HAVE MERCY!!! Vad i hela friden är det för uppkastning i skålen!?!?

2010-04-05 @ 13:11:01
Postat av: Sanna svarar Hempa

En längre livslinje, Henrik. En längre livslinje.

2010-04-07 @ 12:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0