Sjuk...

Idag blev det ingen joggning för min del. Jag vakande upp med den ömmaste halsen genom tiderna och en näsa så täppt att....att....ja, hälften vore nog!
Igår kände jag av det och tänkte att det nog skulle bli bättre om jag fick sova lite och att jag i alla fall kunde ta en lätt promenad idag. JAG VAR SÅ NAIV. Så här ont i halsen har jag nog fan aldrig någonsin haft.
Nej, nu åker halva garderoben på för att skydda mig, ty jag tänker inte längre låta mig luras av drömska Fru Vår, som tydligen är i maskopi med Herr Förkyldning, och förföriskt med sina varma solstrålar smeker av oss plagg efter plagg medan Herr Förkyldning skrattar och våldtar oss en efter en.
Idag ska vi på ett slags studiebesök med praktiken som varar fram till lunch, och har inte detta lugnat sig tills dess så tar jag första bästa transportmedel hem, det kan jag säga er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0