Trögt.

Sitter på praktiken och härdar ut den sista timmen, alltid den som är segast. Ringer på riktigt dåliga listor nu, vilket inte peppar lill-säljarn i mig.
Idag är även den dagen då jag gör mitt för miljön, med andra ord väljer kommunaltrafiken. Eller väljer och väljer, arbetsförmedlingen tvingar mig, de små jävlarna. Och jag hatar kommunaltrafik, det finns inget som stressar mig lika mycket. Detta leder även till att jag måste sluta tio minuter tidigare, men efter en dag som denna kan jag inte säga att jag grämer mig nämnvärt över just det.
Snart ser det dock ut som att vi ska börja sälja kokböcker istället, så läser någon det här och känner att ni vill ge era anställda en liten vårbonus i form av en grillningsbok så hör av er!
Nej, ska försöka kämpa på lite nu sista tiden. På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0