Sugrör och heshet.

Igår skulle vi ha avslutat praktiken med vin och middag, men detta avblåstes och eftersom jag redan tagit ledigt på lördagen kände jag att det inte fanns någon anledning till att inte avnjuta ett par glas vin.
Så det blev så. Ett par glas. Skulle man kunna säga.
Jag minns att jag tänkte att det kanske vore bra med varannan vatten, men jag genomförde aldrig riktigt projektet.
Ser också idag att jag skickat ett mycket kort men tydligt mail till Phäntie, en vad jag då trodde var snäll kommentar till HanaPee men som egentligen inte alls särskillt snäll om man tänker lite på det (trodde väl jag var fyndig eller nått) och att jag faktiskt fått i mig betydligt mer vin än vad jag trodde igår.
Jag fick fruktansvärt ont i mina tänder så därför valde jag att intaga rusdrycken med sugrör. Oerhört effektivt, visade det sig.
Förkyldningen från i veckan har övergått i någon slags extrem heshet, så igår satt jag och gjorde mitt bästa för att göra mig hörd, vilket i sin tur ledde till näst intill total röstlöshet idag.
Ringde därför chefen och tog ledigt även imorgon, och jag tror att hon hörde mig. Nu ska jag spendera resten av dagen till att återhämta mig och inte prata allt för mycket.
På återseende.



Så här känner jag mig. Typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0