Öm i rykken.

Jag åkte hem klockan 14.00 idag, två timmar innan jag egentligen skulle ha slutat. Men så är man ju en liten gangsta också. Anleningen var dock att min rygg ömmar något så fruktansvärt, det gör ont när jag går, sitter eller står. När jag ligger ner känns det dock bra, så eftersom jag ska jobba på hotellet imorgon och springa runt en massa så åkte jag hem för att lägga mig och kanske hinna bli bra i ryggen till imorgon. Det har jag också gjort men nu blev jag en smula rastlös, så därför sitter jag här nu och tycker synd om mig själv.
Kanske, bara kanske, får jag en massage av mr Oak när han kommer hem.
Ett glas vin borde också hjälpa, tror ni inte?



Min rygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0