Lördagkväll.

Idag har jag och min värkande rygg varit på hotellet och jobbat. Morgondagen kommer i stort sett se likadan ut, med det undantaget att det är gympa imorgon. Hur jag ska klara detta är för mig ett mysterium, men det blir spännande att se.
Eken är med familjen och roar sig i helgen, visst är livet orättvist? De har varit ute och myst hela dagen och ätit kalkon, och imorgon blir det födelsedagstårta och firerier. Jag ska göra hamburgare och garnera lövbiffar. Nej, men visst, kul för dem. Verkligen. Kul.
Nu ska jag "roa" mig med att framkalla bilder. Lördag var det ja. Hurra.
På återseende.


Kommentarer
Postat av: Fredde

Vi tänker på dig. Hela. Tiden. ;) Love -Fredde

2010-03-06 @ 20:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0