Den äckliga sanningen.

Jag vaknade nu, helt omedveten om att jag stängt av väckarklockan en och en halv timme tidigare. Detta är dock förståeligt då jag vaknade med värdens torraste käft med tillhörande sprickor i läpparna, en näsa helt igensatt och ögon ihopklibbade av slem.
Det låter kanske vidrigt för er, kära läsare, men jag är inte här för att vira in er i bomull och sjunga ballader utan för att visa er SANNINGEN! Och jag var vidrig helt enkelt.
Så idag tänker jag dricka en massa vatten, sova i stort sett konstant och spela lite, lite sims för att rensa hjärnan en smula. Annars tänker jag försöka hålla mig borta från datorn så mycket som möjligt, tror mina ögon börjar tröttna på att sitta framför dataskärmen hela dagarna.
Det var morgonens rapport från mig, er hjältinna i vardagen. Över och ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0