Personlig utveckling.

Jag sitter här som en lite bättre människa än vad jag var igår, skulle jag vilja säga.
Hela dagen var jag väldigt trött, jag och min mor åkte till Ljusdal så jag kunde uppsöka arbetsförmedlingen samt undersöka hur långt de kommit med reperationen av min kamera. När vi kom hem igen mådde jag illa och var obeskrivligt trött. Tjatade till mig surströmming till middag av mamma, vilket kanske inte var så bra att ge en redan irriterad magsäck, men jävligt gott.
Så någon timme senare skjutsade min mamma hem mig, och nu kunde jag knappt hålla ögonen uppe. Klockan var då 18.30 och jag insåg att skulle jag lägga mig då så skulle jag vakna mitt i natten och inte alls kunna somna om. Så jag tvingade mig upp ett tag till och då började helvetet på riktigt.
Jag mådde jävla illa, och när jag försökte massera min lilla buk upptäckte jag den var stenhård, ungefär som om jag vore gravid i 12 månaden. Fick konstant upp den tidigare middagen i munnen, och det kan jag säga er att surströmming är något jag råkar gilla men inte efter att det varit ner och vänt en gång.
Har även sett en hel del Grey´s anatomy och det vet man ju att hård buk innebär inre blödningar. Dessutom hade jag varit trött hela dagen. Inre blödning = Blodbrist = Trötthet.
Ringde min mor och Eken för att beklaga mig samt ta ett sista farväl. Fyllde två par vattenflaskor, en med kokhett vatten att ha mot min mage och en med iskallt för att ha mot mina fötter som kändes som att de skulle självantända. Sen la jag min 87 åriga kropp i sängen, klockan var då kanske 20.00, och hade med mig lite fil som jag åt för att väga upp mot surtrömmingen.
Har fyllt min ipod med family guy avsnitt så jag pluggade in lurarna och la mig till rätta, 45 minuter senare som jag som en liten gris. Vaknade nån gång mitt i natten, men somnade om utan problem.
Dagen efter insåg jag vad jag gjort. JAG SOV ENSAM I SÄNGEN utan att dö av rastlöshet och behöva gå och lägga mig framför tv:n. Min ipod kommer rädda min rygg de här dagarna Eken jobbar borta.
Och jag dog inte av inre blödningar, jag mår mycket bättre idag. Kanske hade jag bara en liten inre blödning som läkte av sig själv, ja så måste det ha varit.
Nu skall Jag sänka ner Min lekamen i ett varmt bad, sen skall Jag bege Mig till Min mor och äta nybakt rulltårta. Över och ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0