Att påverkas av pokémon.

Idag mår jag bättre, och det mycket tack vare det här klippet:



Jag har sett det förut men inte riktigt tagit det till mig förän nu.
Okej, det är synd om mannen, han är rörd. Troligtvis varit en dålig far, något han skämms över, men får eventuellt förlåtelse av sin son. Känslomässig misär pågår. MEN HAN LÅTER JU SÅ ROLIGT.

Detta har folk naturligtvis inte kunnat låta bli att gotta sig i vilket här lett till roliga små remakes på det hela, något jag frossat i denna morgon.

Tvillingversionen:



Ipad-verisonen:



Och slutligen- Pokémonversionen.



Den sista, pokémon-versionen, påverkade mig mer än vad jag någonsin trodde att pokémon kunde påverka mig. Jag satt här vid skärmen och grät, mina vänner, grät.
Låt oss hoppas att detta bottnar i min sjukdom alternativ i något slags pms-besvär, för inte ska väl en snart 21-årig ung kvinna sitta och gråta till en japansk, tecknad serie?
Jag kan dock inte hejda mig då jag ser Pikachu's (ja, jag googlade stavningen) förtvivlan och frustration då han gång på gång ger sin förstenade vän elstötar, i hopp om att väcka honom till liv. TILLS HAN BLIR ALLDELES UTMATTAD! De är ju varandras favoriter! Pikachu färdas ju nästan aldrig i sin kula, utan rider på axeln på Ash. Vad ska Pikachu göra utan sin mästare?! Tillsammans blir ju de ett lag! Tårarna flödade och det fanns inga ord för min sorg. Tills den svarta mannen dök upp men en sorg så mycket starkare än min, och jag blev glad igen.
Nej, nu ska jag leta runt efter fler versioner, det är ännu långt kvar till läggdags.


Pikachu, jag väljer dig <3


Kommentarer
Postat av: Björn

MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH!

Så skall jag gråta framöver.

2010-06-15 @ 19:48:48
URL: http://bjornnastet.com
Postat av: Sanna svarar Björn

Det tycker jag, så borde ALLA gråta. Om man vill behålla lite värdighet d.v.s.

2010-06-15 @ 19:51:13
Postat av: Sara

Men nej Sanna för i helvete... gör inte sånna hjärtan!



Tack.

2010-06-15 @ 20:05:52
Postat av: Sanna svarar Sara

Jag tror det var första gången, och det kändes så jävla äckligt. Men jag tyckte det gjorde det där lilla extra, du vet. Kryddade lite. Äh, vad fan vet jag, allt jag vet är att jag aldrig kommer skriva så mer. A L D R I G M E R .

2010-06-15 @ 21:31:14
Postat av: Kajsa

Nej, varför kollade jag på det här nu? Nu kommer jag att höra hans skrikgråt i mina drömmar hela natten. MAAAAAAAAHH!

2010-06-15 @ 23:55:22
Postat av: Sanna svarar Kajsa

Nej Kajsa, det är inte du som drömmer, det är Björn som blir skallad av Indiana Jones kl 02.30.

2010-06-16 @ 11:38:21
Postat av: Sara

Bra nu kan jag få ro i min stackars lilla kropp. Ska vi inte supa snart? Har märkt att ingen annan kan supa som du.

2010-06-16 @ 19:03:52
Postat av: Sanna svarar Sara

Det tycker jag absolut! En liten krogsväng till och med kanske? Hör av dig när du har tid, vettja.

2010-06-17 @ 07:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0