Lägesrapport 100618

Jag och Eken drog till Ljusdal idag så jag kunde hämta ut min kamera. Återseendet var sannerligen ljuvt kan jag säga er.
Sen lyckades jag få med Eken till att äta kina-buffé, något jag tjatat om i ett par månader nu... Spysjuka efter att ha svullat likt djur så vaggade jag och Eken in till second hand-butiken och fick tag i en löjligt stor tunika som jag inte kunde låta bli.
Efter att ha skuttat runt i den här hemma ett tag så börjar jag ana att det är en gravid-plagg jag inhandlat, men det tar inte fullt bort charmen, så jag är fortfarande nöjd.
Eken tvingar mig dock till att ha skärp till, så att jag inte ska kunna bära något foster där under utan hans vetskap.


Kommentarer
Postat av: sis

Men annars tycker ju jag att det börjar bli dax för

att ha ett foster därunder ;D

Faster verkar jag ju aldrig bli så hoppet hänger på dig, o moster låter mycket yngre o mjukare =D

Så skaffar jag en till så kan vi ut o gå med barnvagnarna tillsammans...

Jag kan se det vackra framför mig...

Lalalalalalalala.....



2010-06-21 @ 14:01:26
Postat av: Sanna svarar Sis

Keep on dreaming, säger jag bara.

2010-06-25 @ 09:15:11
Postat av: brorsan

faster e nog långt borta som sagt... keep on dreaming.

o du har väl ingen i barnvagn längre? tänkte du skaffa en till? :D

2010-06-29 @ 20:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0