Helt fantastiskt bra.

Åh, i måndags var jag och Phäntie i ljusdal, där jag lämnade in min kamera. Samantha har en förkärlek för second hand-butiker, så det är standard att ta en titt. Jag har tidigare varit ganska negativt inställd till det hela, men har på senaste tiden blivit mer open minded så att säga.
Jag köpte t.ex. två kavajer och en jacka där i vintras, men mitt sh-sinne är ännu inte så upptränat som Phänties.
I måndags dock bestämde jag mig för att pröva ett par klänningar. Bägge två var för småa över bysten men det fanns ändå något som lockade mig. Efter att ha slängt några valpblickar på Samantha så gav hon med sig gällande att hjälpa mig sy om dem. Idag har hon spenderat sin tid bakom symaskinen medans jag suttit bredvid och gett vaga order.
OCH JÄVLAR VAD BRA DET BLEV.
När jag prövade det färdiga resultatet skrattade vi båda hysteriskt och visste liksom inte riktigt vad vi skulle ta oss till, för vi hade inte alls väntat oss att det skulle bli BRA.
Ska visa upp dem här nått tag, men det får bli sen, ty snart kommer Eken in genom dörren efter fyra dagars frånvaro och det blir middag och torsdagsmys.
Ni får nöja er med att se hur glad jag är i detta nu och linnet jag köpte igår. Hurra.



Amsterdam står det på linnet. En liten pundartröja, helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0